Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2014 15:06 - Здравейте :)
Автор: ckrivko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
2



 Нова година - нов късмет. Йорданов ден е една чудесна дата за първия  ми "постинг". Колебая се само за заглавието какво да бъде. " Протестите, бойните изкуства и новогодишната баница" или "Лафка, лапка и лапа ( мечешка)" 

Моля, да бъдете снихоздителни, защото не е лесно да се пише. Нека хвърли по мен писалка този, който никога не е писал глупости. ( тук си представям как Георги Господинов ме цели с химикалката си )

Може би е добре да започна с това кой съм аз. Въпрос философски, труден, защото ние своята биография ли сме или тя е нас или пък имаме дух или душа , която е отвъд това къде сме спали, яли и ....смяли.
Та аз съм Веселин, баща ми също е Веселин и живот и здраве, ако е рекъл Господ и имам синове, то един от тях мисля също да се казва Веселин. Ще бъде Веселин Трети както Крал Джордж Трети. Така де ние да не сме по долу от некви си крале.

Свиря на цигулка. Тя е голямата ми любов и много я обичам, уви май не ми отговаря със същото, но пък какво от това. Любовта ( както казват в Адаптация - чудесен филм ) си е моя и никой не може да ми я отнеме. 

Също така обичам спокойния, хобитски живот. Да си хапне човек, да си пийне, да поспи, ако и една хобитка има то щастието е пълно. Ако може без разни вълшебници да ми развалят кефа. Имах и вълшебен пръстен, но го изгубих преди години. 

За сега толкова. Бърза работа - срам за майстора! 


Тагове:   блог,   цигулка,   хобит,   Лафка,


Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ckrivko
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13805
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930